Friday 10 January 2014

Istilah - istilah Bosan Budak-Budak Zaman Sekarang.

Bila maklumat di hujung jari,, bahasa pon dihujung bibir mereka.

SI BOSAN : Weyyyyhhhh. aku pishang la dalam bilik...

Hmm....
kenapa mesti pishang ? bukan jambu atau tembikai atau kuini? satu penghinaan bagi pisang.. dah la eja dengan penambahan huruf "H"..  jadah apa...
sapa yg buasir boleh la makan pisang.. dia boleh bagi lawas..


SI BOSAN 2 : Weyyyyyhhh.. petak aku dalam bilik...

Hmm.... petak...

aku still x tak faham kenapa mesti petak... aku tak faham sehingga ke tahap aku nak bakar kolej aku sebab senior asyik nak suruh masuk aktiviti..  walaupon takde kene ngena ngan petak..

aku memang tengah takde idea sekarang ni tapi aku memang tak puas hati kepada mereka-mereka yang menggunakan ayat2 tersebut.

post by : kulat 

No comments: