Friday 25 July 2014

Hujung-hujung Ramadhan






assalamualaikum daun keladi semua.

Ni dah hari ke berapa ntah kita berpuasa.

Juga hari ke berapa ntah plan aku ponteng puasa dengan mencuri biskut chipsmore x menjadi kerana aku bukan insan sebegitu.
(statement yang tidak diperlukan)

Jadi,, semalam aku bawa seorang akak di tempat kerja aku gi beli KFC. seronok aku tengok dia kunyah cheesy wedges. tergugat.
muka aku time akak tu makan KFC










tapi takpe la. akak tu ada gastrik. dia memang tengah datang bulan pun. aku memahami. tapi still laa..

nak sikit












tapi dah kenapa aku guna gambar budak2 afrika.. kesian diorang tak dapat pon makan. kita plak yang sihat, hidup dalam malaysia yang kaya dengan makanan, asyik mengeluh time puasa. what the heck man ? semalam juga aku nampak sekumpulan budak melayu LELAKI singgah drive through. aku cuba bersangka baik
" diorang mesti bungkus untuk berbuka nanti" tapi bila aku tengok jam pukul 1.00 tengah hari..

muka aku terus penuh gusar













apa nak jadi mereka ni..

post by : kulat yang saspen dengan syaza yang tukar2 password.



No comments: