Friday 15 August 2014

Tajuk---------> buatlah sendiri malas!!!

salam~
heiya!

wahhhh
kesian nye blog ni...
bagaikan hidup tak mau mati mau~
sadis gile...haha

harini saje je post..tgah bad mood sbnarnye ni
perasaan dalam keadaan gundah tambah gulana
jiwa pulak macam tehuyung hayang macam pemandu mabuk

haih ape citaaaaa??
mesti korang tertanya2 (korang?? sapekah??)
*acahacahadapembacategar*

keputusan upu dah kluar masalah aku bukan tak dapat tapi
dapat tempat dan kos yang sangat jauh bak hang dari mimipi indah aku...hurmmmm
kene fly...fly away like burung gagak...
sarawak kos jururawat..
yer saya banyak tanya pendapat org antaranya
1 . org yg kakak nye dulu dpat u situ tapi kos lain
2. org yang anak kepada jururawat (kulat)
3.org yg kakaknye seorang jururawat
4. kawan2
5.org yang banyak pengalaman hidup (myfather n mother la sape lagi)
6.org yang lahir lagi awal dri aku (my brother n sistar*bkankpop*)

ada yang cakap "sampai bila ko nak hidup senang je, kene la belaja berdikari sikit"
ada juga yang "apa salahnye sekali sekala belajar jauh"
ada juga yang siap cakap "wow... fly...away fly away~"
"kau kene cuba dulu baru tahu"
"ape2 hal ko buat aku sokong kau"
"pikirlah baik baik2"
"kalau tak minat susah jugak weh"
"best ape nurse... aku mintak nurse x dapat"
at last
"kitaorg cuma bagi nasihat je"
tulah antara komen2 nye
mereka hanya kenal aku sebagai kawan

 tapi ini komen orang yang hidup dgan aku yang melahirkan aku yang jaga aku susah dan senang
"umi suka je anak umi jadi nurse, tapi awak boleh tahan ke tengok darah sume?"
"abi pernah dengar nurse keje shift awak sanggup ke basuh berak kencing org sume? abi tgok awak ni tgok tikus mati pon takut karang tgok mayat berulat macamna? dahla jauh nanti belajar"

aku still pening sbnarnye.. aku tak tahu kemampuan aku...semua komen dorang tu betul aku setuju sangat..
tapi yang tanggung nanti kan aku juga...yang sakit yang pening yang stres pon aku jugak...

sekarang hanya berserah dan redha kepada allah
semoga allah buka jalan untuk aku buat kputusan...
aminn
sekian~

-syaza-
*pening pikir kalau pergi sarawak macamna nak bawak bantal busuk..hehe*
LOL~~

No comments: